Konservatorių patriarchas demaskavo: JAV finansuojama televizija „Current Time“ – Kremliaus ruporas

Autorius: Ekspertai.eu Šaltinis: http://www.ekspertai.eu/konser... 2017-08-30 12:28:15, skaitė 1379, komentavo 0

Konservatorių patriarchas demaskavo: JAV finansuojama televizija „Current Time“ – Kremliaus ruporas

screen-shot-2017-08-30-at-10-03-47.png

Kaune vykusiame konservatorių laisvės Piknike, buvęs Aukščiausiojo Sovieto pirmininkas, Laisvės (Auštrevičiaus) premijos nugalėtojas iš antro karto, konservatorius Vytautas Landsbergis pranešė, kad JAV finansuojama televizija „Current Time“ („Nastojaščeje vremia“), skirta daugiau kaip 270 mln. žmonių auditorijai (daugiausiai – buvusioje tarybineje erdvėje) yra Kremliaus ruporas.

V. Landsbergio įžvalgą susirinkusi auditorija palydėjo plojimais.

Šaltiniu teigimu, pasaulyje liko labai nedaug ne Kremliaus ruporu. Vieni iš jų – valstybinis transliuotojas LRTHADĖ, Kurlianskio žiniasklaidos tinklo televizija INFO TV, nepriklausomas portalas delfi.lt, dar keletas analogiškų leidinių.

Ekspertai.eu kreipiasi į Seimo nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininką Vytautą Baką prašydami įvertinti konservatoriaus pateiktą informaciją. Žaliojo valstiečio prašoma siekti uždrausti šią JAV televiziją-Kremliaus ruporą transliuoti Lietuvos teritorijoje.