Autorius: KAM.lt Šaltinis: http://infa.lt/9454/lietuvos-k... 2016-10-28 23:40:45, skaitė 2306, komentavo 1
- Kai gerai mes tuos lLOCHUS ant 70 liamų padarėme, a bičiuks?
Spalio 27 d. Lietuvos kariuomenei Vokietijos gamintojo „Daimler AG“ atstovai Kazlų Rūdos poligone oficialiai perdavė pirmuosius 21 iš planuojamų iš viso įsigyti 340 sunkvežimių UNIMOG U5000. Naujieji sunkvežimiai bus skirti Lietuvos kariuomenės Sausumos pajėgoms ir kitiems padaliniams, kur papildys tos pačios techninės bazės ir kariams jau puikiai pažįstamas transporto priemones.
Lietuvos kariuomenė naujus taktinės paskirties 5 tonų keliamosios galios sunkvežimius UNIMOG U5000 įsigijo per NATO Paramos ir pirkimų agentūrą (NSPA), visi užsakyti sunkvežimiai Lietuvą pasieks iki 2022 metų.
Siekdama išlaikyti vienodą sunkvežimių modelį ir atnaujindama kariuomenės sunkvežimių parką, Lietuvos kariuomenė 2015 m. pasirašė sutartį su Vokietijos gamintoju „Daimler AG“ dėl naujų sunkvežimių įsigijimo, kurios vertė yra apie 70 mln. eurų.
Vienas sunkvežimis kainuos Lietuvos mokesčių mokėtojams apie 206 000 €urų.
Lietuvos kariuomenės ir Vokietijos gamintojo „Daimler AG“ sutartyje numatoma logistinė parama 15-ai pirmųjų eksploatacijos metų, taip pat suteikiami specializuoti įrankiai ir testavimo įranga ir kitos garantijos.
Sunkvežimių perdavimo ceremonijoje Brigados Generolo Kazio Veverskio poligone Kazlų Rūdoje dalyvavo Krašto apsaugos ministerijos Pajėgumų ir ginkluotės generalinis direktorius pulkininkas Darius Užkuraitis, Vokietijos gamintojo „Daimler AG“ ir Lietuvos kariuomenės padalinių atstovai.
kam.lt
---
LDiena.lt: Trys metus be perstojo kabini makaronus LOCHAMS apie PUOLANTĮ RUSĄ, ir štai, gali augintis taukus, stumdydamas niekam nereikalingas fricų furas po 200.000 už štuką. Taip ir matau nuotraukoje iš šito riebaus snukio spinduliuojantį džiaugsmą.
---
Vinco komentaras: kadangi mano darbas sukasi sunkvežimių srityje norėčiau kiek papildyti apie Unimogus. Negaliu pilnai sutikti kad tai niekam nereikalingi sunkvežimiai, jų kartais reikia, bet tikrai ne tiek daug, pakaktų maždaug 10 kartų mažiau mašinų ir jau tikrai ne už tokią kainą.
Dabar apie Unimogą - Iš esmės jis buvo kuriamas kaip traktorius kuris galėtų važiuoti Vokietijos autobanais, kadangi ten minimalus greitis berods 60 km/val, populiariausia panaudojimo sritis yra kelių priežiūroje. Tai patvarus ir ilgaamžis tačiau labai specifinis sunkvežimis su padidintu pravažumu 4x4, puikiai tinkantis pagalbiniam darbams.
Jis labai pravažus ir manevringas, nes trumpas ir aukštas, bet tai kartu ir didelė jo problema. Kaip taisyklė kėbulas būna trumpas (apie 3 metrai), transportavime tai itin mažai, keliama galia apie 5 tonos irgi prastas parametras sunkvežimiui. Taip kad logistikoje iš jo naudos mažai. Kur kas daugiau naudos būtų iš įprasto 6x4 arba 6x6 sunkvežimio vežančio apie 14 tonų, ten ir platrorma ilgesnė (apie 6 metrai) ir daugiau svorio galima pavežti.
Toks džipukas - nei tai traktorius, nei mašina pasiteisina, jei ant jo bazės montuojamas koks nors specifinis agregatas (sniego peilis, žolės pjovimo įranga, šluota kranas, vandens pompa ir t.t.), o pravažumas užtikrina kad tas agregatas pasieks darbo vietą. Tikriausiai juos pirko nes stilingai atrodo ir važinėsis kareivukai su jais kaip su lengvosiomis.
Kas liečia kainą - 205 tūkst. eurų, kad ir su PVM, tai labai daug - maždaug dvigubai daugiau nei galėtų kainuoti, nes įprastas naujas, dvigubai didesnis 6x4 sunkvežimis kainuoja apie 110 tūkst. eurų; o turint galvoje kad užsakymas didelis galima būtų kalbėti apie išskirtines sąlygas.
Taip kad peršasi man jog chebrytė truputi pelno užsimetė, maždaug dvigubai. Čia kaip su tuo laisvės laivu - ta gelda, kuri dvigubai kainavo ir dujas pabrangino. Na bet bent jau loxai dabar laisvi bus. Taip kad šitie džipukai ir vėl mus išlaisvins, nuo pinigų pertekliaus turbūt... et, visgi apsimoka loxus durinti, padurino metelius, o dabar jau pelną renka.