Valdžia ketina įvesti senų ir galingų automobilių mokestį. Kodėl ne naujų ir brangių?

Autorius: Blogeris Zeppelinusas Šaltinis: https://www.facebook.com/bloge... 2018-06-08 22:55:10, skaitė 976, komentavo 1

Valdžia ketina įvesti senų ir galingų automobilių mokestį. Kodėl ne naujų ir brangių?

Pergalės viešųjų ryšių ir politinių oponentų kompromitavimo frontuose susuko žaliesiems valstiečiams galvas. Seime rimtai stumiamas toks automobilių mokestis, kuris gali rimtai kirsti per reitingus.

Problema yra ne pats mokestis, kaipo toks. Anokia čia bėda, jei lakstantys šviežiais dažais ir dirbtine oda kvepiančiais naujais automobiliais turtuoliai sumokės šimtinę-kitą viršaus - jie iš benzino ekonomijos daugiau sutaupo!

Tačiau kodėl bus apmokestinti ne jie, bet varguoliai, neišgalintys nusipirkti naujos transporto priemonės? Kodėl senų ir galingų automobilių savininkai turės mokėti, o naujų, galingų ir prabangių - ne?

Juk už automobilio senumą ir galingumą jų savininkai ir taip moka praktiškai kasdien. Juk tokių mašinų varikliai ėda nesveikai daug kuro, kurio kainos sudėtyje, kaip visi žinome, yra žvėriški akcizai bei PVMas! Kitaip sakant, senų ir galingų automobilių mokestį jų savininkai moka ir dabar - kaskart pildamiesi benziną į sparčiai tuštėjantį baką.

Tuo tarpu naujų, galingų ir brangių transporto priemonių turėtojai 
tokio mokesčio nemoka. Nes tokie automobiliai yra ekonomiški ir vartoja mažai kuro. Taip nuskriausdami Lietuvos pensininkus, mokytojus, dėstytojus, medikus bei kariuomenę, išlaikomus iš mokesčių.

Jau nekalbu apie gatvėmis lakstančius automobilių pavidalo elektrinius arbatinukus, kuriems elektra išvis nieko nekainuoja!

Ei, kur dingo tas MG Baltic Laisvosios Rinkos institutas, kai jo labiausiai reikia? Kodėl nepaaiškina, kad Nematoma Rinkos Ranka reikalauja, kad automobiliai, kaip ir bet koks kitas turtas būtų apmokestinti pagal jų rinkos vertę?

Ir kad Laisvosios Rinkos užtikrinamas socialinis teisingumas sako, jog už didesnės vertės turtą reikia mokėti daugiau mokesčio, nei už mažos!

Mokėti mokestį už seną ir pigų kledarą - ir nemokėti už naują ir brangų yra absurdiška klasikinio liberalizmo požiūriu.

Juolab, kad automobilių gamybos pramonės Lietuvoje nėra, todėl ginti niekieno interesų nereikia.

Gi naujų automobilių importas tik išsiurbia ir išpompuoja mūsų resursus į užsienį ir didina ir taip nemenką užsienio prekybos deficitą!

Tuo tarpu iš senų automobilių remonto maitinasi ne vienas tūkstantis Lietuvos šeimų!

Pagalvokite apie tai, žalieji ir valstiečiai! Gerai pagalvokite.